Bine ati venit in creierul meu. Scuze pentru deranj!

sâmbătă, 5 februarie 2011

[Fun?] facts about Conquiztador

Desi Conquiztador se presupune a fi un joc al omenilor insetati de cultura, care vor sa isi testeze cunostintele generale sau sa si le imbunatateasca, totusi, la o privire mai atenta se pot sesiza lucruri nu tocmai placute.

1. Distranta mica de la buna la pu...(pici). Este aproape o exceptie sa nu intalnesti jocuri in care oamenii par prietenosi la inceput, dar pe parcurs, in timp ce tu le cuceresti teritoriile, sa inceapa sa foloseasca tot felul injurii: unele pe fata, altele mascate pentru a evita interdictiile.

2. Cele doua intrebari universale. Jucand Conquiztador, te simti parca in lumea oamenilor care nu stiu altceva decat sa intrebe "Cati ani ai?" si "De unde esti?". Apoi, in fuctie de raspunsul acestor intrebari mai poate aparea maxim o intrebare: "Imi dai si mie id-ul tau?", dar daca varsta ta nu e pe masura asteptarilor deja te poti multumi cu tacerea si te poti concentra in continuare la lupta.

3. Conquiztador = Matrimoniale. Daca nu ai pierdut pana acum cateva secunde din viata analizand discutiile de pe chatul din stanga, te felicit. Probabil te-ai fi inspaimantat de cerintele unor fiinte hibride, care uita pentru ce este destinat acel site. Am sa citez doar cateva dintre replici:

  • "fete frumoase la privat?"
  • "ai de gand sa le arati furtunu de pompier?"
  • "caut id fata 12 ani"
  • "o femeie la privat acum"
  • "top,top,top pup cu drag:*:*"
  • "taci mucosule"
  • "bestia mea mica lma>:D<"
  • "carameaua mea:X:*"
  • "sunt cam dezbracata:))"

4. Dificultatea intrebarilor lasa de dorit. De la un timp, muuulta lume are asa o cultura generala la unele intrebari... Totul se datoreaza tacticii supermoderne de abordare a intrebarii. De exemplu:

Cine a scris "Sburatorul"?

A.Eminescu

B. Pillat

C. Ion Heliade-Radulescu

D. Arghezi

"Oare care sa fie raspunsul?!? Dar hei, oare de ce numai Ion Heliade-Radulescu are numele intreg? Ia sa il pun eu pe asta!" Si asa se intampla la majoritatea raspunsurilor... Cu cat e numele mai lung, cu atat fiti siguri ca ala e raspunsul corect.

5. Cui ii apartine citatul? Sincer acum, mai ai nevoie de variante? Evident ca EMIL CIORAN!! Deci eu nu pot sa inteleg. De ce se insista atat de mult pe Cioran? Numai el are sintagme interesante dintre toti marii oameni de cultura romani? Dar M.Eminescu, L.Blaga, N.Iorga? Din cate imi amintesc eu Cioran nu se studiaza la clasa si, mai mult, rar aud pe cineva sa il citeasca.

In fine, nemultumiri apar intotdeauna, e aproape inevitabil. Totusi, ar trebui sa fim mai atenti la rolul pe care il are acest joc si sa constientizam ca a fost si este un lucru minunat ca a ajuns atat de popular. Ar fi moral, ca noi sa pastram respectul pentru cunostinte si sa nu schimbam rolul lui educativ intr-unul al cultivarii cocalarismului.


Un comentariu:

  1. Hehe, ai dreptate! Tot auzisem si eu de el, si cand am ajuns acolo.. mi s-a parut cam ciudat. Bine ca nu aveam voie sa scriu pe chat, ca ai dreptate.. e o lume nebuna acolo! ma gandeam ca mi se pare mie, dar..

    Iar legat de cultura generala, unele intrebari chiar nu mi se par relevante. Oricum, merge jucat din cand in cand, in loc sa faci alte tampenii plictisitoare..

    RăspundețiȘtergere