Bine ati venit in creierul meu. Scuze pentru deranj!

vineri, 4 februarie 2011

Chiloteii rosii - un must-have spiritual


Nu acum mult timp, mai exact în perioada dinaintea Anului Nou, aveam o atitudine foarte sarcastica cu privire la obiceiul stupid al oamenilor de a purta lenjerie intimă roşie în noaptea anului nou. Ceea ce mi se părea strigator la cer este ca nici măcar nu ştiau motivul pentru care trebuia neapărat sa faci asta; ba ca iti aducea noroc tot anul (desta suntem o natie de oameni asa fericiţi), ba ca "asa trebuie". In fine, am considerat ca e mai bine sa las oamenii in bezna neştiinţei lor decat sa mă lupt cu morile de vant. De curand, însă, am urmărit o emisiune in reluare a lui Oreste, in care se vorbea de cele 7 Chakre majore care au în rol în vindecare, fiecare chakra ocupandu-se de o anumită porţiune a trupului. Asadar chakrei aflate la baza coloanei vertebrale sau raspunzatoare de organele genitale ale omului ii corespunde culoarea rosie. De aceea, folosirea lenjeriei intime de culoare rosie nu face decat sa ne umple de energie benefica si sa îmbunătăţească subtil diverse domenii cum ar fi: viaţa sexuală, situaţia financiară, forţa de a continua.

Ce am invatat din aceasta experienţă e ca tind prea uşor sa judec unele păreri. Cu toate acestea, este de neiertat faptul ca oamenii actioneaza fără a avea un temei binestabilit, ca aleg sa adopte informaţii auzite de oriunde fara a trece prin filtrul minţii esenţa lor...

Un comentariu: