Bine ati venit in creierul meu. Scuze pentru deranj!

sâmbătă, 18 august 2012

Second me.

Notiunea de "prieten" este hiperuzata si este, oarecum, supusa reflectarii poliedrice. Hai, stiu ca va mai aduceti aminte: Enigma Otiliei - Otilia e vazuta din perspectiva mai multor persoane. Hm, da. Asa e si cu prietenia: fiecare are propria opinie despre prietenie, deci o sa refuz sa fac o definire ca la carte. Pot spune, dupa un model binecunoscut de generatia mea, ca "Prietenia nu se defineste, se simte!" (vezi Veritasaga).

Nu mai este un secret faptul ca ne facem prieteni ca sa ne folosim de ei, oricum ne facem prieteni doar din proximitate. Suna trist, poate prea rough dar hai sa fim realisti. Iti faci prieteni din varii motive: fie ca vrei sa te distrezi alaturi de ei, ca vei sa ai confesori, ca vrei sa ai pe cineva gata sa-ti sara in ajutor si asa mai departe.

Eu am ales alt mod de a ma folosi: mi-am ales prietena pentru ca este Eu-cea-cuminte. Este personalitatea mea dubla... Tyler Durden-ul meu - doar ca la mine dublura e mai etica decat originalul. Pentru ca trec usor de la o stare la alta, pentru ca uneori nu stiu ce e bine pentru mine. Deci ea, cu toate acuzele de egoism aduse, e altruista pentru mine, fie ca realizeaza sau nu. Modul ei de a fi, atitudinea pe care o adopta fata de faptele mele, mimica fetei sunt verificarea mea. Este sita fiintei mele, pe care uneori o folosesc - atunci cand ascult de ea, alteori nu - si atunci o dojenesc ca nu mi-a dat una in cap la timpul potrivit.

Este eu in varianta 90% din timp vesela [doar langa ea uscatorul de rufe poate fi Mircea Badea, aplica de pe tavan Dan Capatos iar branza are semnificatie doar daca e prăjâtî], este omul care ma scoate din depresii si uneori, omul pe care il bag in depresii. Uneori cred ca ar merita Premiul Nobel pentru Pacea-din-sufletul-meu si pentru Cel-mai-bun-imblanzitor-de-pesimisti. Ce The taming of the shrew?! Shakespeare trebuia sa scrie despre noi doua si sigur ar fi avut si mai mult succes!!!

Ca in orice prietenie, nu este mereu totul roz... asta pentru ca eu vreau s-o trag pe Alina-cea-cuminte inspre Alina-prezenta. Atunci apar tensiuni, apare ruptura... dar cu timpul revin, mereu revin pentru ca nu pot sa ma lepad de mine, pentru ca imi pierd echilibrul cu jumatate de fiinta si-atunci balata inclinata nu ma mai lasa sa traiesc.

Important este, cred, ca am ajuns sa ma iubesc iubind-o pe ea si viceversa.

Very important post-scriptum
to: Carmen, Catalina, Corina, Monica.
message: I love you too, I swear! Si voi aveti cate un rol.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu